Morgonstund har fan inte guld i mun..

Blää, jag vill inte vakna!
Det här är straffet man får ta när man glömt mobilen i bilen (jag hoppas att den är där, annars är den i någon annans ägor) Det var N som fick väcka mig imorse. Första gången genom att väcka mig innan han åkte: "mmmmmmm, jag ääääär vaken" *snark* Kropp och själ protesterade! Och för ca 5min sedan ringde han på HEMTELEFONEN, låt mig inflika att signalen är hysterisk, för att dubbelchecka att jag verkligen var vaken. Mornar är inte min grej alltså..

Jag har lärt mig min läxa, glöm aldrig din alt-i-allo i bilen!
Jag har min mobil till ALLT - den är min klocka, väckarklocka, almenacka, musikspelare och ring-mojäng då naturligtvis. Ganska galet att man blivit såå beroende av en teknisk pryl. Hur kär är du i din mobil?


Skruva upp och sätt igång mig tack så mkt!


Kommentarer
Postat av: alexandra

mornar är verkligen inte min grej heller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0235eddf2b32dffea189b 2007-11-15 07:55:08 -->