Blondinbella VS. StinaLee

Nu har jag bänkat mig framför tvn och nyhetsmorgon.
Jag vill inte missa blondinbella och StinaLee som gästar programmet idag! Jag är inget fan av deras bloggar men ibland läser jag dom likt förbannat. Jag facineras över att deras bloggar är några av de allra största. Jag kan inte förstå varför. Jag läser för att försöka förstå vad som lockar till sig alla läsare, men jag är förstår inte..

yeye..
Det ska bli roligt att se hur dom beter sig "in real life" i alla fall. Dom känns verkligen som varandras raka motsatser.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag förstår verkligen inte heller, folk läser ju deras bloggar bara för att därför dom blir stora? eller va tror du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02392ddf2b32dffea1dcb 2008-02-17 11:36:59 -->