Dagen och premiären

Idag är det alltså den efterlängtade torsdagen.
Jag klev upp klockan 7.45 imorse, duschade och gjorde mig iordning. Till klockan 9.45 var jag inne på jobbet då det skålades i cider och ett litet "tacktal" från chefen hölls. En av de högre makterna var där och sa sitt också och hade med sig en stor rosbukett. Roserna var till alla i personalen så när man gick hem fick man ta hem sin lilla blomma - En jättefin gest tycker jag.

Jag jobbade idag trots att jag egentligen skulle varit ledig men det var bara kul. Supergulliga kunder som gav massvis med lovord. Fick även höra två gånger (på tre timmar) att vår butik var bättre än den i stan med planlösning och enkelthet att hitta vad man söker. Det var roligt!

Efter jobbet åkte jag till Max och köpte hem mat så bjöd jag hem pappa. Vi har fixat lite i köket också, bilder kommer ikväll. Det blev så läckert ;)

Kommentarer
Postat av: emma johanna

åh :) måste komma ut och kolla. Har ni samma utbud som i stan? Men kläder och möbler och allt? kram

Postat av: Elin

jaha, jo vi hade det väldigt trevligt! =) det var synd att du inte kom =( hur är det med dig idag då? kramen!

2008-02-21 @ 16:05:03
URL: http://galleri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02393ddf2b32dffea1e03 2008-02-21 16:02:12 <![CDATA[Dagen och premiären]]> /2008/february/dagen-och-premiaren.html http://galleri.blogg.se
199128;4ff02393ddf2b32dffea1e03 2008-02-21 16:05:03
-->