Lancome del.2

Här kommer min lilla resumé om produkterna från igår (bilder i föregående inlägg)

Den blå tuben är en regöring. Väldigt dryg, man behövde bara ta en liten liten klick och ändå räckte det gott och väl till hela ansiktet. Eftersom det var en gelkräm är den väldigt enkel att arbeta med och mjuk och behaglig för känslig hud. Precis som jag har.

Den rosa tuben på bilden nedan är en peeling. Den var väldigt väldigt finkornig, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag blev len som en babyrumpa så slutresultatet kan jag absolut inte klaga på. Men jag hade nog däremot valt den andra, en blå tub, likaså en peelingkräm. Den har aningen större peelingkorn. Men det är som sagt en smaksak.

Sist och viktigast - En härlig fuktkräm som återfuktar på djupet, samtidigt som den låter huden andas. Först trodde jag att den skulle vara för fet för min hudtyp men den var jätteskön. Skön och svalkande!

Jag vet inte hur mycket jag får avslöja, men utan att avslöja för mycket kan jag säga att om du är sugen att prova någon produkt från Lancome. Eller helt enkelt köpa en ny produkt som du redan provat är det nu i helgen du ska göra det.. hih ;)

Välkommen till Åhlens birsta, smaskigheter väntar.. kanske.. ;)


front_lumene_timefreeze

Kommentarer
Postat av: Anya

Hej gumman! Bra priser till helgen lr? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02393ddf2b32dffea1de5 2008-02-19 21:50:25 -->