Virrvarr

Vad är det för propp till brevbärare som varit i farten?
(Läs nedanstående inlägg också för att förstå.) I alla fall plingar det på dörren inte långt efter att N kilat över med grannens post och då är det hon som står utanför. Hon frågar N om han heter Peter Andersson för dom har fått post addresserat till honom (N har ingen namnskylt på vår dörr) Han förklarar att det måste vara till någon annan..

Min lönespec är även på vift! Undra vem som fått den? Peter Andersson kanske..
Hmmpf..


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag blir så irriterad på brevbärare ibland! Någongång då och då brukar det sitta en lapp i porten om att det finns brev till mig men att dom inte hittat mitt namn.. trots att det står klart och tydligt på dörren..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02394ddf2b32dffea1e19 2008-02-22 14:13:38 -->