Bok och filmnörd

Ohhhhhhhhhhhh.. Nu har jag sett 4 stycken Heroes avsnitt..
N kommer bli såå avundsjuk och lite sur över att jag sett avsnitt utan honom. Det får han ta igen nästa gång han är ledig! Förutom att sett på Heroes har jag läst ännu mer i "Det ska bli ett sant nöje att döda dig - med Magdalena graf" Väldigt bra bok måste jag säga..

Har du läst den? OM, vad tyckte du?



Jag har blivit en riktig bokmal.. Jag har läst mer än halva boken på nån ynka dag! Det går inte att sluta läsa man vill bara veta mer och hoppas att hennes helvete snart är över.

Kommentarer
Postat av: soffe

å är det din bok.? i så fall får jag låna den då du är klar..? Kramar

2008-01-15 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02384ddf2b32dffea1c53 2008-01-15 21:42:19 -->