Gör mig frisk, tack på förhand

BAH!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill bara ha ett slut på den här jävla sjukan snart..
Jag vill, med handen på hjärtat, jobba min sista dag imorgon! Som det ser ut nu har febern gått ner men inte försvunnit. Och trots allt pillerknarkande av diverse medeciner vill inte min förkylning inte ge vika. Jag är nu inne på min andra toapappersrulle för dagen. Jag har känt mig hetare om man säger så!

Ikväll ska jag och min kära ligga i varsin ända av soffan. Varför? Jag vill inte smitta min N, det är så sjukt jobbigt att vara sjuk.. Han har passat upp mig hela dagen. Köpt pizza på min beställning och hämtat allt jag pekat på. Jag har tur som har en snäll pojkvän! Den allra bästa ♥

Jag hoppas på ett mirakel inatt..


Kommentarer
Postat av: ahren

Å din stackare!
På mig började näsan att droppa igår, suck!
Tredje gången denna "vinter".
Innen denna vinter hade jag tre sjukdagar på fyra år. Okej nu har jag fem på fyra men ialf =)
Krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
På mig började näsan att droppa igår, suck!
Tredje gången denna "vinter".
Innen denna vinter hade jag tre sjukdagar på fyra år. Okej nu har jag fem på fyra men ialf =)
Krya på dig]]> 199128;4ff02388ddf2b32dffea1ccb 2008-01-28 20:27:06 -->