Smärta i halsen + lite tröstshopping

Aaaj, jag har så ont i halsen.
Det började igårkväll men jag var övertygad om att det skulle gå över tills idag men icke. Jag skulle lika gärna kunna sätta en svart plastsäck över huvudet idag, jag ser inte pigg ut.. Som tur är var jag bara med på morgonmötet på jobbet idag. Det var ett bra och framförallt givande morgonmöte, i alla fall tyckte jag det! Dagen kunde väl inte börja annat än bra när vi träffades på café charm allihop för lite frukost *mums*

Efter jobbet köpte jag en födelsedagspresent till mamma, en parfym till mig själv och ett läppglans från Biotherm. På väg till N's jobb för en liten puss innan jag åkte hem gick jag förbi kharma. Dom hade 50% på alla SNÖ smycken så jag skyndade att köpa halsbandet som jag suktat efter så länge iiiiiih.. Det var det sista i turkost, den färgen jag velat ha.. Lycka!

knäpper lite pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback