Nu är åtminstone rutan lagad.

Jag och N har varit på stan och rännt hela dagen..
Vi började med att lämna in min bil på ett ställe där dom lagar stenskott och det blev faktiskt skitbra, vilket känns jättebra. Det lustiga var att mannen som hjälpte oss kan ha haft svar på tal. När jag berättade att jag varit bortrest och inte hade en aning om hur skadorna på bilen kunnat uppkommit sa han bara:

"står du parkerad vid en slänt eller?"

"Hum, ja.. eller vadå? varför undrar du?"

Han var nästan helt övertygad om att skadorna måste ha kommit från en grästrimmer/gräsklippare eller dylikt. Dom kastar ju iväg både det ena och det andra runt omkring sig med en ofantlig kraft och jag tror faktiskt att han har rätt.. Pappa ska ringa och prata med någon gubbe senare för att reda ut hur det kan ha blivit sånna skador eftersom bilen stått parkerad i 2 veckors tid..

Nu håller jag på att ladda upp semesterbilerna.. kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback