Birsta i all ära..

Vart spenderade man sin lediga dag om inte på birsta city.. Otroligt!
Det var däremot ingen långvisit. Jag skulle nämligen bara komplettera en alla hjärtans dag present till imorgon men till vem? Det säger jag inte.. Alla som var där fick ett trevligt kuponghäfte med fina erbjudanden i gallerian. Det kommer jag att utnyttja för jag tyckte det var bra grejer. Bland annat 30% på valfri vara på body shop. Jag som till och med har presentkort där som jag fick av N's bror i julklapp :)

Vi har hunnit med att storhandla också så nu har vi en proppfyll kyl i helgen. lovely! Massvis med nyttiga och goda grejer. Det har varit fantastiskt väder men nu sjunger temperaturen snabbt. Jag tänker med andra ord hålla mig inne och mysa resten av kvällen med min baby. Vi har några filmer på lager också är det ju faktiskt en del att se på tv ockå..

Ibland är det så skönt att tillåta sig själv att vara lat..

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Fasen att jag inte åkte ut till Birsta idag som jag tänkte =/ Det lät rätt bra emd 30% på Body Shop :) Men men, en tur nere på stan var inte så fel det heller så. Fast jag vet inte om jag gillar att idioterna inte kan skotta inne i stan :S man åker runt som en jävla pingisboll i spåren rätt som det är =/ men men


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28ab 2009-02-13 19:17:06 -->