internetgeeeeek

Tack vare pappis har jag internet i min lägenhet så det är med ett fett leende jag skriver mitt första blogginlägg här. allt går jättesnabbt dessutom så nu kommer jag kunna göra allt med actionfart. Jag har pysslat på hela dagen. monterat ihop stolar, serveringsbordet och hatthyllan med klädhängare. allt med mycket hjälp från pappa om jag ska va ärlig. han var snäppet vassare på det här.

Nu sitter jag och kikar på ett gammalt avsnitt av Greys anatomy. det när Dr. Grey har sex med han, vad heter han.. hmmm. jag har namnet på tungan, kom igen nurå! gah..
GEORGE O'MALLEY! där satt det.

kan knappt bärga mig till avsnittet ikväll. isärklass bästa sjukhusserien. hatar alla andra som cityakuten och allt vad det kan tänkas heta. jag har i själva verket stor skräck för sjukhus.

nu ska jag skratta till AFV!

AFV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback