rubrik!

Jag tjatar om den här förbannade lägenheten i varje litet inlägg.. ledsen men jag kan inte säga annat än: vänj er! det här är en stor milstolpe i mitt liv.

Igår ringde Karin för att få en liten rapport hur mycket vi har kvar i lägenheten. Det känns super att ha henne tvärs över gården så man kan spendera tråkiga kvällar tillsammans. vi har redan bestämt att vi ska laga middag tillsammans minst en gång i veckan. det blir toppen! vi ska ses frammåt eftermiddagen för om jag känner henne rätt sover hon i godan ro till 12 el senare.

Nu ska jag locka håret, adios.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha nu ser jag att ditt inlägg också heter rubrik! ¨svårt att hitta på vad de ska heta ibland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02327ddf2b32dffea1385 2007-04-12 12:34:47 -->