flashbacks från förr, en nostalgitripp

Förresten, igår såg jag och Niklas som sagt "Se upp för dårarna". En film av Helena Bergström. Jag tyckte faktiskt att den var jättebra. jag vet inte om jag var övertrött, bara allmänt känslig eller om alla som ser den gråter halva filmen. jag gjorde i alla fall det utan att egentligen veta varför. fick massa flashbacks för förr. familjen påminner mig så mycket om en barndomskompis (ja, vän idag också, vi ses bara mer sällan) som jag varit hos jättemycket som liten.. omtankten, intensiviteten den gränslösa kärleken. vissa familjer har det, andra inte.

Ja den kan jag iaf rekommendera. Jag älskar Helena Bergström också så det räcker att hennes namn finns med för att jag ska tycka om något. hon känns så personlig och hon om någon vågar ju verkligen visa känslor. go girl :)

tiden rinner iväg, jalla jalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback