onsdag by night

Helt sjukt trevlig och rolig kväll igår!
Carro kom hit och vi drack lite vin vid 7tiden. det var så fint väder så vi kunde sitta ute på min balkong hela tiden. när klockan närmade sig 8 kom taxi-farmor och hämtade oss och skjutsa ner oss till stan. väl på Olearys var det riktigt mkt folk. det var fotboll på tvn men fråga mig inte vilka som spelade. det där med sport är inte min grej :)

Vi åt GOTT! älskar deras mat. jag åt oxfiletoast, samma som jag åt sist jag var där med Elin. mmmmmmm, smakar mummaa.. efter 2 timmar hade vi ätit färdigt men då var ju klockan fortfarande bara barnet så vi pratade med vakten och blev uppskrivna på listan för att slippa köer senare på kvällen. vi gick på förfest och blev bjuden på vin och drinkar.

vid 12 halv 1 ramlade vi ner på stan igen och in på stadshuset. det var sjukt mycket folk, man fick lördagskänslor. hade ingen aning att det var så många som partajade hårt på onsdagskvällarna i lilla sundsvall.. har aldrig varit på stadshuset och slagit runt tidigare men det är värt att göras fler gånger. det som var roligt var att det var sån stor variation på folk. många man aldrig sett tidigare men lite välbekanta ansikten.

ahh riktigt nöjd över gårdagen. det går inte att ha tråkigt med Carro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback