utgång med mat och god dryck

..och vips så är klockan 15.00 jag har inte tid att sitta här.
in i duschen med mig. om cirkus 3 timmar kommer Carro hit och då tänker jag bjuda på vin. vi har bokat bord på Olearys ikväll så det ska bli riktigt nice. äta god mat, dricka lite drinkar och bara ha trevligt. var och när kvällen slutar har jag inte den minsta aning om. jag vill inte ens veta, lite spänning vill man ju ändå ha ;)

Farmor har erbjudit sig att vara taxi för kvällen och förmodligen blir det Niklas som får skjutsa hem oss frammåt småtimmarna. mysigt att det för en gångs skull är lite fint väder. det uppskattar jag. semester och allt (jag njuuter av att berätta om och om igen att jag har SEMESTER)

Ciiaooo bellaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback