visdomsord till en visdomstand

har en massa goa bilder på mig och Elin från förra lördagen som jag kommer att lägga upp innan helgen.. men nu blir det nattinatti. det är ju trots allt en dag i morgon också. tack alla söta för att ni fögyller alla mina dagar.

och Sändy! lycka till med visdomstanden imorgon. uuuhhhhh, jag håller alla tummar.. även om du gråter en flod eller svimmar kommer du att klara det bättre än jag någonsin skulle ha gjort. haha det är säkert! det kommer att gå jättebra!

sovgott

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt du är...jag börjar bli lite nervös nu, men vi märker ikväll om jag lever eller inte...;) kramen

2007-08-30 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0232dddf2b32dffea1431 2007-08-30 11:01:39 -->