Gör mig frisk

Jag hade ingen inspiration till att blogga igårkväll. Istället åkte vi och köpte mat på donken och såg på film. Känner mig ganska utslagen och egentligen känns det som att allt jag skriver bara är rappakalja.

Ännu en helg har i alla fall passerat och jag känner mig fortfarande inte utvilad! Mamma och pappa vill att jag ska följa med upp till vinterstugan nästa helg för total avkoppling och det känns inte omöjligt. Det skulle nog vara läkande för mig..

Idag jobbar jag kort-dag tur det för jag har så ont i halsen nu. Det blir inte och bättre och bättre utan tvärtom!


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte skriver du rapakalja heller.
Varje dag i en människas liv här ju inte sensations nyhets stoft - fullt normalt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Varje dag i en människas liv här ju inte sensations nyhets stoft - fullt normalt :-)]]> 199128;4ff02373ddf2b32dffea1abb 2007-12-10 10:53:29 -->