Hockeyfrun is da shit

Jag har varit uppe i ottan jag!
Jag klev upp när N åkte till jobbet vid 9-tiden och sen dess har jag suttit ihopkrupen i min morgonrock och läst massa bloggar. Det finns verkligen alla sorter hörrni. Vissa är enligt mig bara skräp medans andra verkligen förtjänar att hamna i strålkastarljuset. Det är en begåvning att uttrycka sig bra i skrift och få andra människor berörda, skratta eller helt enkelt bara inte kunna sluta läsa. Varje mening är bra träning! På första plats av mina favoritbloggar ligger utan tvekan
Hockeyfrun. Om ni inte läst hennes blogg än har ni verkligen missat ngt.

Jag tror jag ska fortsätta den här morgonen i samma slöa anda och springa och göra en god frukost till mitt bloggläsande! God morgon på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad söt du är! :)
Och ja, skönt att må lite bättre... så jävla typiskt att jag ska bli sjuk när det nalkas jul - så JÄVLA typiskt!

Postat av: Anonym

godmorgon på dig också =)

2007-12-20 @ 10:53:51
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Och ja, skönt att må lite bättre... så jävla typiskt att jag ska bli sjuk när det nalkas jul - så JÄVLA typiskt!]]> 199128;4ff02377ddf2b32dffea1b51 2007-12-20 10:00:06 <![CDATA[Hockeyfrun is da shit]]> /2007/december/hockeyfrun-is-da-shit.html http://metrobloggen.se/linder
199128;4ff02377ddf2b32dffea1b51 2007-12-20 10:53:51
-->