morgondagens intet-göra

jag är så trött så trött..
jag ska gå och tvätta av mig sminket och krypa ner i stora sängen nu. jag är ledig imorgon så det enda planerade jag har är att åka till cupolen och lämna in min mobil så dom får laga den. jag tar mamma med mig till mitt försvar, känns bättre då..

Jag har avbokad min tandläkartid som jag hade imorgon. tanken var att min rotfyllning skulle bli verklighet men penicillinet verkar ha gjort sitt. jag har inte ont längre, jag skulle nästan till och med vilja påstå att jag inte känner av den alls. jag kan äta hårdbröd nu och då kunde jag inte ens stänga munnen så att tänderna nuddade varandra. det känns som ett stort steg. jag hoppas att det onda inte blommar upp igen efter att jag slutat äta medicin bara.

annars hoppas jag nästan att det regnar imorgon, det får gärna ösa ner. då kan jag ligga här hemma i min välstädade lägenhet (niklas förtjänst. han överraskade mig när jag kom hem efter jobbet i söndags. guld värt! ♥ ) och inte ha några som helst förpliktelser. bara sappa genom alla mina kanaler (pappi har fixat så att jag numer har tv1000 och många andra filmkanaler WHEEEEEY!!) och kanske till och med sova en stund mitt på dagen om nu det faller mig in..

ljuva tanke, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback