sundsvall by night

Onsdag idag då, gatufestens officiella invgning ikväll.
Jag har blivit hembjuden till Carro på middag vid 4-tiden. riktigt najs! jag hoppas att jag kan äta. det känns inte vidare troligt eftersom jag inte ens kunde äta tekaka som jag doppat i mjölk igår hmm. får se får se. i alla fall ska vi ner och se invigning sen bär det nog iväg på förfest för lite krök. valet jag har när det gäller tandvärken är att gå runt och ha ont, eller dricka tills jag helt enkelt inte känner ngt hih..

jag frågade ut apotekaren igår när jag stog i kassan för att hämta ut min penicillin och köpa mina värktabletter hur det gick att blanda med alkohol. hon var ung så hon frågade på en gång om det var gatufesten jag oroade mig för. iaf, det gick bra att dricka även fast penicillinet kunde få sämre effekt. jag vill inte gå på gatufesten utan att dricka, kul att betala över 500spänn också är det inte ens några artister man vill se. hög fjortisfaktor på mitt skrivande just nu men så är det.

mja.. kanske blir duschen snart, har inte ens susning vad jag ska ha på mig ikväll. blir väl till att vända upp och ner på garderoben i vanlig orning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback