tråkigast i stan

ikväll känner jag mig minst sagt tråkigast i hela världen..
Niklas ska på grillfest och har tjatat i två dygn att jag ska följa med. men näe, tråkig som jag idag är har jag tackat nej. tjejerna på jobbet ska ut, och Sofia har kommit hem från marocko, kul :) men inte ens det får mig att snöra på mig partydosorna.. var ligger problemet? vad är det med mig..

i grund och botten vet jag vad det handlar om. men att det styr mitt liv är mest bara sjukt. nu börjar jag prata/skriva i gåtor så det är bäst att jag avrundar innan hela världen tror att jag har någon hemlig sjukdom jag inte vill dela med mig av eller att jag lider av en depression. (KAN KYRK-KLOCKS-JÄVLARNA SLUTA RINGA, även dom stör mig just nu)

jag är helt enkelt trött och slö och behöver min efterlängtade semester.. bort från sundsvall, bort från vardagen DET är precis vad jag behöver.

tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback