allsång på skansen

Jag är helt slut efter en heldag på jobbet. det är betydligt mycket mer liv och rörelse nu när vi har REA! det får dagarna att gå jättesnabbt men det tar på krafterna.. direkt efter jobbet åkte jag till hemköp och köpte lite smått o gott till kylskåpet och en stor påse naturgodis men den är  nu ett minne blott, nu skräpar bara en tom påse på golvet..

är lite sur att mitt trådlösa internet inte vill fugera. jag skulle vilja kunna ha datorn i vardagsrummet just idag eftersom det är ALLSÅNG PÅ SKANSEN!!!!!! hur mysigt som helst.. jag blev dåligt avundsjuk när jag fick det här smset av carro tidigare idag:

"det är strålande sol här i stockholm.. ligger på en filt och dricker vin och äter jordgubbar tillsammans med tjejerna i gräset på skansen, hör The Ark repa inför allsången ikväll. superhärligt"

Avundsjuk är bara förnamnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback