cockilana

Nu har jag hostat och harklat mig i över 10 dagar. jag kanske borde göra som mamma säger och gå till vårdcentralen och kolla upp mig. hostmedecinen som jag fick av min faster vågar jag nog inre dricka igen iaf. jag blev helt groggy och nästan hallucinerade på natten. jag hade räknat med att det skulle vara starka grejer eftersom man inte fick köra bil på det, men inte SÅ starkt. inte konstigt kanske när det innehåller morfin.

jag funderar på att lägga lite fler blonda slingor i håret föresten (från det ena till det andra). det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig sist. frågan är om jag ska våga göra det hemma själv. jag har aldrig varit den sorten som haft 25 olika hårfärger och exprementerat hemma. jag har satt mig i frisörstolen och förlitat mig på deras kompetens.

aoooooooooch.. nu är plattången brännande het. måste gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback