ett besök på kyrkogården

puh, vilket åkande det har varit idag.
Jag och mamma skulle till mormor o morfars grav och plantera nya fina blommor så vi åkte till skåningen o valde ut lite rosa o vita blommor tillsammans med silverek. det blev jättefint tillsammans med lyktan och den lilla rosenbusken som vi redan hade där sent tidigare. jag tycker om att åka dit ibland, det är alltid långt mellan gångerna men när man väl tar sig tid att åka dit är det roligt att se hur fint det är där. jag kan inte beskriva min kärlek till min mormor o morfar. dom var genomgoda människor båda två. jag förstår att mamma är den hon är, hon är likadan. alltid snäll, alltid glad och alltid omtänksam. hon har aldrig onda avsikter! det finns inte många sådana människor.

Efter vi avklarat vårt jobb på graven åkte vi in till stan där vi skiljdes åt. jag gick en snabbis på ginatricot och H&M medan mamma gick och uträttade sina ärenden. jag provade en jättefin färgglad bikini från gina men frågan är väl hur många som redan har köpt den. kan tänka mig att halva tranviken kommer se likadan ut i sommar. köpte den inte iaf men den skulle kunna vara jättefin att ha under ett linne elr så nu till sommaren. köpte däremot ett par korta mjukisar från H&M. dom kommer jag att stormtrivas i nu i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback