jobbig skit

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit:
Nej!
Köpt någonting: Nej, men jag har lämnat tillbaka en klänning på H&M
Sjungit: Alltid i bilen.
Sagt "Jag Älskar Dig": Varje dag, för att hålla kärleken vid liv!
Träffat någon ny person: Varje dag på jobbet
Saknat någon: Ja!
Kramat någon: Mmmm.. hela natten
kysst någon: Niklas

FÖRSTA:
första bästa kompis:
Maria
första jobb: Sommarjobb på Ortviken
första onlinenick: myziga_jag fett cool.. haha
första inhandlade skiva: Oj, hur var det med minnet? Kanske BSB
första begravning: Mormor, kommer knappt ihåg.
första piercing/tatuering: Jag tog hål i öronen när jag var 6år. Ngt annat har jag inte som tur är.
första fiende: nämner inga namn, men det är en nära vän idag i alla fall ;)
första stora resa: Bulgarien när jag bara var något år gammal

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Absolut.
Bråkat med ditt husdjur: dålig fråga. Men det här väl hänt.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej
Hånglat med en kändis: Inte det heller..

EXTRA STUFF:

Dricker du: Vad dricker jag inte?
Vad är du mest rädd för: SPINDLAR och kryp över huvudtaget. Jag är inget stort fan av mörker heller.. uhh
Vilka kläder sover du i: Trosor eller naken
Kör du bil: Givetvis. Det är lite av en hobby!
Har du ett jobb: Ja!
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, så länge jag kan få lite tid för mig själv när jag behöver det.
Är du ett hälsofreak: Hahahaha, nej det kan jag väl ändå inte påstå!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Niklas
Såg dig gråta: Niklas
Fick dig att gråta: Kan vi inte bara ta de roliga frågorna?
Du delade en drink med: Niklas igen
Du gick på bio med: Niklas, men det var rätt länge sen nu.
Du gick på stan med: Minns inte
Skällde på dig: Har inte fått något skäll på sista tiden faktiskt. Är jag snäll då?

STUFF:

Är du ensam nu: Ja, sjuk och ensam. Hitta sämre kombination!
Vill du gifta dig: Ja, med rätt person och vid rätt tid i livet så..
Vill du ha barn: Ja, absolut!

FAVORIT:
Månad: Juli/Augusti. Livet känns så lätt då!
Sten: VA!?

SENASTE:

Låt du hörde: Fix me - Velvet, min ringsignal
Mat du åt: Jag äter mycket. Kan inte hålla koll på ordningen eller.. Snart blir det iaf makaroner och korv iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback