kärlek och överraskningar

Vill ge en kärleksfull tanke elr kanske snarare hälsning till min mami och papi för att dom är det bästa som finns och någonsin funnits. må låta hur klyschigt som helst men utan dom skulle jag aldrig orka eller vilja leva i den här världen. dom gör verkligen ALLT för mig och jag kommer aldrig att kunna tacka dom tillräcklig..

igår överraskade dom mig i alla fall rejält.. vi har pratat om att göra lite mysigt på min balkong och igår när jag var på väg hem från jobbet ringde pappa och bad mig möta dom utanför porten.. där står dom med tre stora paket och jag förstår ingenting. dom hade köpt två stolar och ett bord (halvmåne-format) i fint trä och en markis. helt helt helt perfekt. nu kan jag verkligen spendera mina dagar och kvällar på balkongen och bara njuuuuuta. LOVELY! tacktack och tack igen

balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback