lista nr 3

Namn: Kim Fanny Fridberg
Vad drack du senast: Vatten
Vad gjorde du igår kväll: Såg en dokumentär på tv. Call me: The rise & fall of Heide Fleiss
Hur många hamstrar har du haft: Fy, dom äcklar mig.
Kan du gå ner i spagat: Haha inte ens i närheten
Vad ska du göra i kväll: Mysa framför tvn med Niklas
Vad ska du göra i morgon: Jobba, trots att jag är sjuk. hmm
Senaste inköp: Storhandlade mat med mami igår.
Vad har du i ditt fönster: lampor, gardiner och "blommor" av plast. men döm mig inte, dom är fina haha.
Tycker du om att cykla: Neej, jag är jättedålig på det. sist ramlade jag, sen dess har det inte lockat mig haha.
Vem sov du över hos senast: Niklas
Vem sov över hos dig senast: Niklas
Vem kysste du senast: Niklas

Vad ska du göra nu: Skriva färdigt den här enormt givande listan.
Vad ska du göra sen: Vänta på att Niklas slutar, kanske laga lite middag.
Vem träffade du sist: Pappa kom o hälsa på tidigare idag.
Vem skulle du vilja träffa nu: Elin, som jag egentligen skulle varit med idag om jag inte blivit sjuk.
Sjunger du i duschen: Ja, det händer. jag har en radio där så de blir lätt att man nynnar med.
Vem ringde du senast: Pappa
Vem ringde dig senast: Niklas
Hur länge sov du inatt: Jag sov jättedåligt. vet inte, inte många timmar iaf.
När ska du gå och lägga dig ikväll: Sånt bestämmer inte jag i förtid. gör du?
Vad gjorde du för tre timmar sen: Såg på tv.
Vad skulle du vilja göra nu: Sova i Niklas famn.

Vänner du kan prata om allt med? Elin, Carro och Ida. de är vänner jag litar på till 110%
Person du kan lita på till 100%? Finns ovan.
Har du badat i år? Neeej, jag är badkruka
Tidsfördriv? Tv, Dator, Tv, Dator.. fy! jag borde börja läsa istället.
Vad heter du just nu på msn: kimfridberg; sjukling
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? Niklas. Han frågade om han skulle ta med något till sin sjukling när han kommer senare. hih
Hur många syskon: Jag har inga, jag får nöja mig med min kisse Bamse. 
Kär i någon just nu? Ja. hur många gånger ska jag skriva Niklas :)
Varför? Han är bäst på alla sätt och vis.
Känner du någon som heter likadant som dig? Nej!
Favoritsläkting? Mamma och pappa ligger mig varmast om hjärtat
Morgontrött? Ja

När är du född?: 1987 29Oktober.
Var bor du?: Sundsvall Sweden
Var vill du bo?: USA vore inte fel. annars i en storstad, kanske Göteborg eller Stockholm.
Nuvarande hårfärg?: Blond
Riktiga hårfärg?: Råttfärgat, bunt.
Ögonfärg?:  Grön/blå
Vad läser du för bok nu?: Jag läser inte böcker. illa, jag ska börja.
Humör just nu?: Dåligt, inget känns roligt när man är sjuk.
Vad har du för parfym idag?: Ingen
Vill du ha barn?: Ja, absolut
Vad ska dom heta? Det vet jag inte än.
Hur stort är ditt rum?: Alla rum i mina lägenhet är mina.
Har du tv/dator i ditt rum?: Japp
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga, inte min stil
Skostorlek : 40 tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback