reflektioner

Tiden går så makalöst snabbt! det var snart en vecka sen min älskling tog studenten och från och med igår har han tagit klivet in i vuxenlivet. en stor eloge till honom som tar sig i kragen på en gång. Jag går till jobbet dag efter dag och har redan jobbat i snart 8 månader, sanslöst..

   

Om mindre än en månad förvandlas Sundsvalls innerstad till en plats med öltält, sjungande artister och fulla första-fyllan ungdomar. stämningen blir i bättre än någonsin och dygnen räcker inte riktigt till.. det är folkfest i 4 dagar! dessvärre jobbar vissa, syftar på mig själv. men vafan, ibland måste man orka. jag hoppas bara (inte för att jag i min vildaste fantasi tror att det är möjligt) att mina drömmer hinner gå i uppfyllelse innan dess.. var fan är motivationen som fanns vid min sida förut? bortblåst eller tagen av någon annan kanske.

Nu börjar jag om 45min. dax att fixa frillan! ciiaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback