sjuk dag på jobbet

Dagen på jobbet var ingen dans på rosor..
Snörvlade och pratade med skrovvelrösten. det var rätt festligt i allt elende egentligen, vi var tre stycken som var jättesjuka och resten blir väl det innan veckan är över.

Leverans idag med fina klänningar.. jag spenderade i det närmaste hela dagen på lager, ingen idé att sätta mig i butik med tanke på hur jag såg ut. imorgon är det bara att limma på den tuffa fasaden och masa sig till jobbet än en gång. snart måste väl den här förkylningen ändå ge sig. jag knaprar piller för fulla spett i hopp om att bli frisk till lördag - Sofias födelsedagsfest. Om än jag inte hakar på till krogen ska jag nog med o fira med glatt humör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback