en vårkväll i mars

Idag jobbade jag 08.00-16.00 det är rätt skönt att börja tidigt emellanåt. framförallt när det innebär att man får gå hem lite tidigare. det kan jag tala om att det är ingenting man är bortskämd med inom handels gott folk. Fast det stör faktiskt inte mig.. inte än! i det långa loppet skulle det vara ohållbart men för tillfället och en bra tid framöver passar det mig ypperligt.

Efter jobbaet skjutsade Niklas hem mig. hem till lägenheten hih.. där var mamma och pappa i full gång med att tapetsera i hallen. nu är det bara en liten skarv kvar den är det färdigt. jag däremot målade köket för andra gången så imorgon ska jag dit, förväntansfull, och se resultatet. jag hoppas det blir bra och har täckt överallt så jag inte behöver måla en gång till. jag har ju trots allt ett vardagsrum att måla också. Ta mig inte fel för jag tycker faktiskt det är väldigt roligt. jag antar att det är för att man dag för dag får se de framsteg man ådstakommit.

Ikväll hade jag tråkigt.. satt och pratade med Elin på internet och kom på att de skulle va mysigt med en kvällsprommis. hon hakade på med en gång så jag slängde mig i brummen och åkte till Granlo. vi var ute och gick i en timme. jätteskön promenad, dock lite kall. vi pratade om allt mellan himmel och jord. mest saker roliga saker som man gjort i sina ungdomsdagar.

ja. gud! det var bra förr.. men jag hoppas det blir en ljus framtid också.
22.35 ska jag se American Idol. tror nästan att jag måste bojkotta Navy CIS ikväll även fast det tar emot. det är ju standard. blir bara så rysligt trött på morgonen..

nu sätter jag punkt! fingrarna rör sig själva vid det här laget.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback