ingen rubrik

08.00 till 16.00 var min arbetsdag idag på grund av ändrat schema och dagen har nog aldrig gått snabbare. det har varit grejer att göra hela dagen och så fort jag visat mig ute i butiken har en kund haffat tag i mig och bett om hjälp. det är så här den ultimata arbetsdagen ser ut. jag önskar att de var likadant varje dag.

vi har fått massvis med snygga väskor, skärp, sjalar etc. och idag har jag för första gången fått lägga accessoarorder så nu känner jag verkligen att det är mitt ansvarsområde och det är SÅ KUL!

nog med jobb. nu har jag försökt städat en gnutta. bädda sängen räknas det? Elin kommer snart och som de såg ut i morse skulle hon väl fått en smärre chock.. mamma och pappa har föresten varit o grejsadona i lägenheten hela eftermiddagen. hur söta är dom egentligen, älskar!

nej nu har jag inte tid med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback