pappas lilla flicka

Min pappa är min hjälte. han ställer upp i alla väder och gör allt för att jag ska må så bra som möjligt! imorse åkte han till jobbet vid halv 9 medan jag satt i köket och läste tidningen. vi småprata en stund sen brumma han iväg. strax därefter ringer han och säger "gumman det är jättehalt ute. jag ville bara tala om det så att du går försiktigt" det är ren omtanke och jag uppskattar det så mkt. när vi la på luren log jag för mig själv. min pappa!

en kvart senare ringer han igen!! undra vad det är nu då tänker jag. då säger han att han har ett inställt möte och undrar om jag vill ha skjuts till jobbet trots allt. han vet min avsky gentemot alla bussar FY! glad som en loppa tackade jag ja.

jag har haft en flytande start på dagen. jag hoppas att det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback