nattdravvel

Jag vet inte om jag riktigt har motivationen till att äga en blogg.. känns ju rätt meningslöst när jag ändå aldrig skriver. jag har inte tid att skriva, jag har saker att göra dygnets alla timmar känns det som. nu har jag varit ledig i två dagar men jag har nästan inte varit hemma någonting. det har varit skön semester att inte suttit vid datorn flera timmar faktiskt. istället har jag haft besök i två omgångar här hemma ikväll av både Romanique och Mamma Iréne.

vad kan jag annars skryta över? jag har fått en jättefin inflyttningspresent av niklas föräldrar :) nu kan jag kocka hejvillt för nu har jag orientens alla kryddor. precis vad jag önskat mig hur klychigt det än låter. jag har suktat efter det där kryddstället ända sen jag såg det. Jag önskar att jag och niklas hade haft det tidigare idag när vi lagade middag. Det blev lax med fetaostsallad, hur gott som helst! 

Inatt blir min första natt ensam. jag har tjatat mig till den i ärlighetens namn. egentligen vet jag inte ens om jag vill. det är bara min tjurighet som tränger sig på och tvingar mig. jag vill vara sjävständig men när man är mörkrädd är det inte lätt hmm..

imorgon ska jag till banken och checka till mina besparingar. nu ska jag sussa kudden,
sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback