Ashlee Simpson



Jag älskar Ashlee Simpsons utseende utan att kunna förklara vad det egentligen är jag älskar! Jag tycker om hennes smala kropp, hennes nya (jättefina) näsa, hennes långa hår.. Ja hon är riktigt snygg! Den här bilden är väl kanske inte den snyggaste jag har sett men jag ville lägga in den och visa upp väskan som jag tyckte var så söt.

Värkor i all sin ära, jag har en hel liten garderob. Men när jag tänker äger jag inte en enda gul väska! Det här måste åtgärdas.. Ash, vill du ge din till mig?

Kommentarer
Postat av: emelie

Thailand var underbart!!
komemr skriva ett inlägg i bloggen senare när jag har fått hjärnan på topp:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
komemr skriva ett inlägg i bloggen senare när jag har fått hjärnan på topp:)]]> 199128;4ff02365ddf2b32dffea19c5 2007-11-28 10:10:35 -->