Ett hjärta tilldelat Emma, Journalen

Bloggen har blivit en stor del av min vardag!
Det är så skönt att få skriva av sig om saker man inte alltid orkar prata om och det känns så mycket roligare nu när min läsarkrets har ökat dramatiskt! Ni är helt fantastiska allihop. Era fina kommentarer går rakt in i hjärtat! Jag vet inte om jag är unik men jag har än så länge inte fått en endaste elak kommentar, och ändå har jag samlat på mig över 2100st. Människan kanske är god trots allt! :)

Nu ska jag inte fortsätta svamla. Det här inlägget vill jag tillägna
Emma, Journalen som är helt fantastisk! Jag läser hennes blogg titt som tätt och hörrni, checka designen. ursnygg! :) I vilket fall, imorse när jag vaknade och med sömniga ögon startade datorn hade jag fått den här kommentaren:

image440
Tuuusen tack!
Jag blev så glad. Din omtanke gjorde stor skillnad den här morgonen, tro mig!
 Jag erkänner att jag läste kommentaren flera gånger! haha..
Tack Tack Tack! Du har gjort min dag!


Kommentarer
Postat av: mickis

hmm, jaa du det kanske jag har :D
det borde finnas en tävling om det, fast nån lär väl ha längre :D

Postat av: Emma Journalen

Ååh, va rörd jag blir.. :) Det finns inget bättre än att göra folk glada, å nu har vi gjort varandra glada. Ha en UNDERBAR dag.

2007-11-09 @ 11:56:33
URL: http://journalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
det borde finnas en tävling om det, fast nån lär väl ha längre :D]]> 199128;4ff0235cddf2b32dffea182d 2007-11-09 08:41:27 <![CDATA[Ett hjärta tilldelat Emma, Journalen]]> /2007/november/ett-hjarta-tilldelat-emma-journalen.html http://journalen.blogg.se
199128;4ff0235cddf2b32dffea182d 2007-11-09 11:56:33
-->