Fredag eller Onsdag?

Nu är det bara ett litet tag kvar tills det är dags att ta sitt pick och pack för att gå ner till tvättstugan! Vardagen kan inte alltid vara glamorös! Är lite arg på Malin som är på väg till London just nu. Hon kunde väl lyssna till sitt samvete och packa ner mig i väskan. Det tycker iaf jag hade varit en mkt god idé!

Har ni haft en bra dag än så länge? Bara för att jag är ledig har jag inbillat mig själv att det är fredag idag. Ganska mysig känsla så här mitt i veckan ;)

image525

Kommentarer
Postat av: theonlymee

fin blomma. :D

svar: jo, min dag har varit jätte bra. (för en gångs skull. haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

svar: jo, min dag har varit jätte bra. (för en gångs skull. haha)]]> 199128;4ff02365ddf2b32dffea19d5 2007-11-28 17:48:55 -->