Halloweeen, mouhaha

Puhhh.. Äntligen hemma!
Som vi har sprungit omkring idag. Vi har varit på ikea, ica maxi och barnens hus. Jag har shoppat loss på H&M och N har köpt en jättefin smal svart slips och en sjal, lite palestinaliknande. inte riktigt hans stil kanske men den var snygg och han var fin i den. det var jag som puschade så att det blev ett köp!

Nu börjar det kännas lite panikartat allting. Jag ska skynda mig in i duschen nu och om nån timme kommer Joel och my hit för lite förkrök och ost & kex *slurrp*.

Jag hittade djävulshorn tillslut.. på inget mindre hak än, barnens hus.. haha dom var inte ens snygga men 20kr var dom väl värd. man har dom ju bara en gång sen åker de säkert i soptunnan, dom känns lite lågbudget-aktiga.. haha

Hur har er lördag varit hittills, och hur ska ni fira Halloween?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska inte fira på ngt speciellt sätt, skulle först ut men det blev inte så. Har åkt hem över helgen och insåg att jag inte hade något vettigt att ta på mej helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02359ddf2b32dffea17bd 2007-11-03 15:47:18 -->