Löshårsfjaskot

Hahaha färgningen av löshåret var dagens störtsta flopp! Jag satt så fint i badkaret och gnuggade och gruggade och gnuggade in färgen i löshåret. Så flitigt att det blev stora rastaflätor (Tabbe nr.1) Inte nog med det, efter 20 minuter, sittandes i badkaret såg det hela ganska lovande ut.. HA trodde hon som tog ut segern i förskott!

Mitt 500 kronors löshår ligger numer i sopnedkastet på 2C.. Jag klarade inte av att se det! Nyansen är inte längre blond! inte heller brun.. En äcklig skiftning i gråskalans nyanser skulle jag nog vilja påstå att det var vid sista ögonkastet! Förbannat också, då blev det inget långt hårsvall imorgon då..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ajajaj då! Låter inte roligt det där.
Ha en grym vecka nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Ha en grym vecka nu =)]]> 199128;4ff02363ddf2b32dffea1959 2007-11-24 01:16:45 -->