Mys söndag

Det här blev en riktigt mysig söndag! Först och främst har vi gjort lite nytta och tvättat, och nu är snart allting klart. Nu är det bara sängkläderna som snurrar nere i tvättstugan sen är saken biff..

Mitt i tvätten kom Cissi, min kusin, förbi också så nu sitter vi här i soffan alla tre och myser. Har precis kikat på Ensam mamma söker och ätit negerbollar som hon var söt nog att ta med sig ♥ Vi hade bara ett rätt på hela programmet, och det var att Lenita skulle välja Mattias. Min förhoppning var ju att Veronica skulle välja Jonas och att Susanne skulle välja Conny, men den sistnämnda valde ju tydligen att inte välja nån.. haha, ja huga! Hon var aldrig min favorit

Hur har er kväll varit? Har ni gjort ngt roligt som ni kan dela med er av?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums med chokladbollar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0235addf2b32dffea17db 2007-11-05 16:01:43 -->