Nu, duschen

Om ni kommenterar min blogg som bara satan så kommer någon av er att bli min 2000:e kommentar idag. Jag kanske kan drömma vidare och tro att detta sker imorgon istället (?) Men det krävs iaf närmare 50 kommentarer till. Det borde ni fan i mig fixa :)

Uppe med tuppen på min lediga dag. Jag ska snart slänga mig in i duschen för att piffa till mig. Kläderna jag ska ha på mig ligger prydligt vikta på sängen (prydlig vikta? ja det lät bra iaf..) och bara väntar på att få en heldag på stan OCH i frisörstolen. Börjar bli ännu mer nervös nu! Ska köpa inpackningar och mojjs på stan också för nu ska jag få tillbaka all lyster som mitt hår saknat den sista tiden..

Jag tycker man blir så galet varm om rumpen när man sitter i domdär frisörstolarna som nästan alltid är av skinn.. är jag den enda?

Elin Jonasson, Om det läser det här, var har du köpt dina stövlar? Dom är populära i min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad mysigt! Jag vill också ha en heldag på stan med massa lyx ^^ Hoppas du får trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0235addf2b32dffea1801 2007-11-07 12:12:58 -->