Allting kan vända..

..En dag som började som någonting dåligt, fick tillslut ett lycligt slut! Tack

Efter en arbetsdag i myrornas tecken har jag nu kommit hem. pratade med Ida hela vägen till bilen. Det är inge roligt att gå genom stan själv när det är mörkt och kallt. när jag precis parkerat bilen och kikar upp mot vårt fönster är det helt svart. inget livstecken överhuvudtaget. Jag vänder mig om, och där på parkeringen kommer N swischande i LOA ♥

När jag kommer innanför dörren ser jag en stor och vacker ros på matbordet, åh älskling. på rosen sitter ett Rosa Band som jag nu ska fästa på jackan och ett jättefint och personligt meddelande som han skrivit skrivit själv och satt fast. det är kärlek, det är omtanke. JAG ÄLSKAR DIG!

Jag ska krypa ihop i hans famn nu. ta fram lite glass och strössel och se på Grey's Anatomy! Tack älskling för att du förstår när jag har det jobbigt och att det är då jag behöver dig som allra mest.

All min kärlek till dig

image242

Kommentarer
Postat av: camilla

Jaa men just det!! Därför jag kände igen dej..sorry att jag inte kopplade på engång..:( Jaa jag har lämnat både svall å bikbok, mest för att killen inte fick jobb där utan blev kvar i sthlm...så det blev jobbigt med distans förhållande..:( Så nu pluggar jag till lärare, superskoj! Men du jobbar på zara eller hur? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0233dddf2b32dffea15af 2007-10-10 21:08:35 -->