Ellos

Godmorgon gobitar!
Men framförallt, godmorgon Topplistan. i'm back! fantastiskt! *beroende* ;) aldrig förr har det varit så kul att blogga och göra sig hörd med ord skrivna på en smipel dator!

Idag slutar jag 18.30 då ska jag åka raka vägen hem för jag och älsklingen ska laga middag tillsammans och bara mysa på hela kvällen. jag är ledig imorgon så ikväll kommer jag att kunna slappna av på riktigt. Skönt!

Idag ska jag ta mig i kragen och boka tid hos frissan. Jag kan inte skjuta upp det här mycket längre. Det blir klippning iaf men färgningen kanske får vänta. Jag har fått sms från Ellos att mina jackor har kommit så jag måste hämta ut dom i första hand, sen får vi se hur mycket pengar som klirrar i sparbössan efter det!

Jag hoppas att dom är lika snygga som dom var på bilderna på nätet.. återstår att se, lägger upp bilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, jag måste också klippa mig, men man orkar ju aldrig ta tag i det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02342ddf2b32dffea1619 2007-10-16 08:03:12 -->