En stökig söndag

Vilken sjukt fullspäckad dag alltså!
Jag har aldrig jobbat en söndag när det har varit så mycket folk. Vi har inte haft en lugn stund överhuvdtaget. Visst har det varit kul men inte vad jag förväntade mig imorse. Det var inte likt andra Söndagar! Eftersom Giffarna dessutom spelade trodde vi att det skulle vara minimalt med folk men tji fick vi.

Det var fortfarande saker att göra när jag gick hem, ändå gick jag hem strax efter halv 5 fast jag bara har betalt till halv.. Jag hoppas att alla har lite överseende med det imorgon. Jag var dessutom ensam sista kvarten och sista kunden gick säkert vid 10 över. Imorgon jobbar jag 9.30-18.00 sen är jag ledig tisdag, skönt!

Hur har er Söndag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback