Hamburgare över hela mig..

Också levde som lyckliga i alla sina dagar..

Vi fick lite impuls besök här hemma ikväll av N's bästa kompis med flickvän. Jättekul! Dom tyckte att vi hade pysslat och donat så fint så, en av dom hade ju i varje fall sett hur det såg ut innan.. Efter att dom åkt hem åkte jag och N ner till stan för att hämta mina päron som varit ute med några vänner och ätit och druckit ikväll. Då blev vi plötsligt hungriga, inte det minsta ovanligt jag vet!

Vi åkte på max.. Ni undrar säkert inte ens om det var gott! Det vet väl varenda själ att Max är gott! :) vi åt i bilen nere i hamnen. Inte helt smärtfritt dock! Jag spillde dressing över hela kragen på jackan (tror ni att den luktar gott??????????!!!!!!!!!!!!) mina mjukisbyxor OCH en skvätt åp tröjan. Lika bra när man ändå var i farten lixom!

Nu ligger vi i soffan och såsar..
Imorgon kommer hela feta släkten för att fira mig i förskott på min 20års dag hih.. Passade så bra eftersom jag är ledig och allt. Ska bli så trevligt så, jag tänker bjuda på smörgåstårta. Gott! Jag längtar redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback