Hockeyhjälm

image267

Såhär mysigt hade vi på vårt personalmöte tidigare ikväll.. Emma och Sändy tog oss alla med storm när de hade tänt ljud och dukat upp fint med ostmackor och en nybakat chokladkaka till oss alla i fikarummet.. Det här är det jag älskar mest av allt med mitt jobb, att vi har sån gemenskap. Trots en lång och seg arbetsdag fick den iaf ett mysigt slut..

Nu har N precis serverat mig en alvedon och ett glas vatten. jag har så ruskigt ont i huvudet vilket skrämmer mig lite. jag har verkligen ALDRIG ont i huvudet om jag inte är vrålsjuk eller har feber. Det känns som om jag har tryckt på mig en hockeyhjälm i storlek för-liten. Jag ska luta mig tillbaka en stund och se slutet av Boston Teaparty med Fredrik och Filip. 

Är det någon fler än vi som ser på det?

Kommentarer
Postat av: A.

Men hallå?!! Vad jobbar du på för bra ställe? En lista med komplimanger (mnar de där veckans hjärta) och världens mysiga personalmöte (: Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02342ddf2b32dffea1615 2007-10-15 23:08:48 -->