Hur ärlig är du?

Sju sanningar om mig! Gotta er väl i detta nu!

1.
 Jag är otroligt långsur.. nej, det är inte något jag är stolt över! Snarare något jag behöver jobba på. 
2. Bloggen har för mig blivit ett beroende! Dåligt pinsamt att bekänna..
3. Jag har otroligt kort stubin, något jag gärna skyller på att jag är skorpion..
4. Jag har inte speciellt höga tankar om mig själv. Det finns alltid något jag skulle kunna tänka mig att förbättra eller förändra..
5. Jag är barnsligt mörkrädd!
6. Jag är beroende av mina närmaste vänner/pojkvän/familjemedlemmar..
7. Jag åker ALDRIG hiss själv. Kommer inte på frågan! Hällre 2000 trappsteg än att vara ensam i en hiss!

Nu är det er tur.. Jag utmanar alla mina läsare att ge mig sanningen!
Skriv en kommentar och berätta när ni gjort ert jobb så jag kan gå in på era små sidor o gotta mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback