Ingen kickar fotboll som han, Zlaatan *sång*

I'm alive
Dagen har rusat iväg. jag har inventerat så gott som hela dagen! Vi har verkligen fått in snitsen på det här nu. inge mycket fel alls och dessutom var vi snabbare än aldrig förr. Känns i vilket fall oerhört skönt att vara hemma nu. jag börjar ju trots allt jobba igen om 11h och 15 min. Va sjukt det kändes att konstatera det! Jag sover nog inte mer än i snitt 5-6h/natt. det är fan inte hälsosamt! :S

Jag fick sms av Tanya idag. Hon och La Familia hade landat på Arlanda. De hade glömt digitalkameran hemma och redan hunnit tappa bort varandra en gång (alla som någon gång har trättaf Tanya me tillbehör vet hur roligt, men framförallt typiskt, det här är deras familj) inte nog med det, bäst av allt. Hon hade sett Zlatan! Hon konstaterade att han var HOT! med orden "..och svaret är JA, han var sjukt het" haha..


Kommentarer
Postat av: Anya

Vi var bäst idag :D /puss & godnatt på dig hjärtat!

Postat av: Kim

Anya: Ja lätt att vi var sötis! :) snabbare och snabbare för varje gång, wheey! skönt med lite extratimmar att kunna plocka ut också ;)

2007-10-10 @ 08:16:30
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0233cddf2b32dffea15a7 2007-10-09 23:53:57 <![CDATA[Ingen kickar fotboll som han, Zlaatan *sång*]]> /2007/october/ingen-kickar-fotboll-som-han-zlaatan-sang.html http://girlylicious.blogg.se
199128;4ff0233cddf2b32dffea15a7 2007-10-10 08:16:30
-->