IQ fiskmås

Rekordmånga som läste min blogg igår, jättekul! :) själv tycker jag bara att jag skriver strunt.. men mitt kallprat verkar ju löna sig.. mystiskt att ett 30tal inte vågar erkänna att de läser min blogg bara..

Idag är det onsdag. känns i vanlig ordning som måndag morgon eftersom jag varit ledig! har lite sovmorgon idag, börjar 11. så jag klev upp för en stund sedan för att laga lunch att ta med mig. det blev potatisbullar idag igen. det är fruktansvärt gott och praktiskt eftersom de sköter sig själv i stekpannan..

annars har jag väl inte så mkt roligt att komma med. jobbar till stängning så dagen är slut när jag kommer hem! allt är stängt och allt roligt är förbi, trist! men vad gör man inte.. jag drömde en okul dröm inatt föresten. jag  drömde att jag hade varit sjuk från jobbet i ca 1 vecka, ingen rolig dröm för det enda jag tänkte var på alla slantar som gick förlorade.

Nu är jag ändå lite rik eftersom N satt in 1700kr på mitt konto. där ligger dom bra, dom ska jag INTE göra av med. dom ska få gå rakt in på sparkontot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback