it this another monday morning?

Jag är så trött så jag mår illa.. jag har nickat till trots att jag satt mig i soffan istället för att ligga kvar i sängen och lockas. inatt har jag trots allt sovit 8 timmar men det hjälps inte! tröttheten har tagit över totalt.

Måste försöka göra iordning lite frukost nu för jag har inte lunch förrän 13.30 det blir säkert en fartfylld dag idag i alla fall eftersom vi har leverans. det är alltid roligt!

Snön som var beräknad till idag har inte vågat sig fram! tack. jag är inte berädd! har alla vinterkläder kvar hos mamma och pappa och jag vet inte hur pigg min lilla pärla hade varit på snöstorm. den har ju aldrig varit med om kyla i sitt liv :p jag kommer nog åka ganska mkt buss i vinter trots allt. kommer inte orka skotta och bli inplogad när jag står parkerad. det är bara att bita i det sura äpplet även fast bussen är min värsta ovän.

NU: Frukost och tillfixning

Facial Mask,Massaging,Relaxation,Health Spa,Beauty Spa,Human Skin,Beauty Treatment,Spa Treatment,Emotional Stress,Physical Pressure,White,Women,Girls,Aromatherapy,Bathtub,Beautician,Beauty,Serene People,Tranquil Scene,Care,cleanse,Clinic,Cosmetics,Moisturizer,Females,Freshness,hydrate,Lifestyles,Luxury,Liar,Dishonesty,Lying Down,Massage Therapist,Nature,Pampering,Living Room,People,Flower,Psychiatrist,Towel,Medicine,Wellbeing,Human Face,Human Hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback