Promenad med Carvan

Jag har haft en riktig toppendag! Efter att vi planerat lite inför vår prommis ringer Carvan o frågar om en till kan följa med. Visst tänkte jag.. Vem? Det var ingen mindre än Lisa.. och Lisa är världens finaste Golden Retriver :) Hon var världens goaste. hon ville lukta på varenda lyktstolpe, leka i varenda lövhög och äta på varenda pinne, haha

Vi gick från stan, till sidsjön, ett varv runt sjön och tillbaka till stan så de blev en rejäl promenad. det var jätteskönt att andas den friska höstluften och att träffa Carvan var också helt toppen. Nu är hon hemma för att stanna vilket känns kul!

Efter prommisen for jag hem och hämta N för att åka på middag hos hans föräldrar. åh va gott det var med Tacos. N's bror var också där. han hade precis kommit hem från Tyskland och hade med sig x-antal kartor Öl. N har tagit hem en så nu är det Öl i hela kylen..

Nu ska vi kika på Top Model. kan inte säga det nog många gånger, men vilka sjukt bra läsare jag har! snacka om att ni har kommit igång med kommentarerna.. det här är ju sjukt kul! fortsätt att göra mig glad! :)

Kort från promenaden kommer..

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar; yes nu har den lämnat mig äntligen (:

Låter som du haft en myspys kväll (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Låter som du haft en myspys kväll (:]]> 199128;4ff02341ddf2b32dffea15fd 2007-10-14 18:44:17 -->